Emmanuelle Lebas

Bekijk het leven door een Emmanuelle Lebas-bril

Hoe zet je een nieuw brillenmerk in de markt? Dat was de vraag van de mensen achter de Belgische designer Emmanuelle Lebas. Zij ontwierp haar eerste brillencollectie. Seventies inspired, ietwat surrealistisch, met een hoekje af. Wij zorgden voor de lancering.

Geef gericht een gezicht

Denk seventies iconen Sophia Loren en Brigitte Bardot. En Emmanuelles merk krijgt een gezicht. Vertel ook het verhaal achter de ontwerpster. En je krijgt een straffe campagne.

Juiste kanaalkeuze is key

Een verhaal vertel je met gedreven mensen en passie. En verspreid je via gepaste kanalen. Zoals een on- en offline mailcampagne naar Belgische opticiens. Gelinkt aan een nieuwe high end website. Met daarnaast een pr-campagne naar journalisten van Goed Gevoel over Knack tot Sabato. En een influencer-marketing-campagne met ronkende namen als Sofie Valkiers en Lize Feryn. Maar verder ook POS-materiaal en printadvertenties: een luxe fotoboek voor internationale optiek-en designbeurzen.

Emmanuelle Lebas website op een computer in een bureau

Emmanuelles verhaal, een straffe fotoshoot en doelgerichte communicatie. De sleutel tot succes.

Instagram posts van influencers
Emanuelle Lebas magazine advertentie

Ratelen over rates

De juiste kanalen, een straf gezicht en een gemotiveerd team. Wat levert dat op?

  • Influencer marketing: engagement rate van 4,68 % en een bereik van 941.186 volgers
  • E-mailcampagne: opening rate tussen 50 en 60 % en een gemiddelde click through rate van 17 %

There’s no I in team

Niels, Kevin, Saartje, Julie, Veerle, Renee, Christine, Katrien, Wout en stagiaire Jolien werkten mee aan deze campagne.