Optica door een vernieuwde bril

August 17, 2022

Optiekketen Optica wilde zichzelf heruitvinden, en koos daarom voor een nieuwe huisstijl. Dit betekent natuurlijk een nieuwe website en een vernieuwde look en feel van de sociale media. Hiervoor klopte Optica aan bij Remy Communication.

We begonnen bij de basis. Vanuit nieuwe kleuren, grafische elementen en lettertypes creëerden we moodboards. Deze moodboards vertaalden we nadien in wireframes, waarmee we de website opbouwden in Webflow. Daarnaast zijn alle packshots van de brillen die zichtbaar zijn op de website, getrokken en bewerkt door onze studio en grafische afdeling. Voor een visuele versterking van de website.

Eens de nieuwe website gelanceerd werd, gingen we aan de slag om de nieuwe huisstijl te promoten op sociale media. Het resultaat? Een mooi gestructureerde Instagram feed!

Enkel organische content voldoet niet voor het promoten van een website. Daarom zorgt Remy Communication ook voor campagnes in verschillende waves op Facebook, Instagram en Google Ads. Heb jij deze advertenties voor Optica al gezien?