Remy: strategisch communicatiebureau,
diverse services

Onze aanpak: projectmatig

Eerst denken, dan doen. En als je iets doet, zorg dan voor een complete aanpak. Geen losse Instagram-post hier en een enkele advertentie daar. Nee, een doordachte campagne, opgevolgd van a tot z. Dat is hoe wij het aanpakken: projectmatig.

En bovendien gericht, volgens enkele vaste stappen. Met klantenonderzoek als stevige basis. Wie zijn je klanten en wat willen ze? Maar in een tweede stap ook: hoe zit het met hun (online) zoekgedrag? En wat doet de concurrentie? Een heleboel vragen. Die leiden tot evenveel antwoorden en inzichten. Die ons dan weer naadloos bij de customer journey brengen. En eens we die in kaart hebben gebracht, is het tijd voor concrete stappen. Een omnichannel marketingplan uittekenen en realiseren. Jazeker!

Ook nood aan een goede strategie? Aan een marketingplan dat zijn doel niet mist?

Ja, toon het mij

content

In een wereld waar informatie voor het grijpen ligt, heerst goede content. Heb jij een verhaal dat er om vraagt geschreven te worden? Maar helaas geen vlotte pen?
Ja, Ik wil hulp!

Online

Online aanwezig zijn is een must. En kan gaan van social media profielen over Google Ads tot influencer marketing. Wil jij de online wereld ontdekken? En heb je graag een gids?
Ja, begeleid mij!

BRanding

Een sterk merk bouw je niet van vandaag op morgen. De basis is je identiteit of de vorm waarin je jouw verhaal en jouw waarden giet. Zoek je ook fans voor je merk. Maar heb je geen idee hoe je hieraan begint?
Ja, ik wil fans